Novinky 2016

31.12.2016 - Silvestrovská akití prochajda na Bedřichově s babuškou Fájuškou, Adélkou a zrzafkou. Fotky od Páji ZDE

28.12.2016 - Vánoční prochajda Adélka zrzavka + já a jelítko...aaaach to byla nádhera, skoro bez lidí a přitom tak krásně! Hezky jsme si s holkama pošlapali :-) Louky, lesy, skááááály... Fotky ZDE

5.12.2016 - Dokýšátko 6 let. Pořád stejný hlasitě upovídaný kašpárek, který se nadšeně vrhá do jakýkoliv kraviny co panička vymyslí. A na lusknutí prstů se změní na neohroženého obránce co by se za mě rval do roztrhání těla... letošní rok se s paničkou vážně nadřel, na druhou stranu se rozhodně nenudil :-)

3.12. 2016 - Fajuška  už 11 let, strašně to letí...  Stále stejná dáááááma, v naší smečce stále jednička a teď dokonce dvojitá :-)

20.11.2016 - Na neděli jsme naplánovaly s neteřinkou výletík , celý pátek a sobotu totální lijavec a hnusno. Přišla neděle a bylo jako v pohádce, tak jsme vyrazily hledat pohádkový domeček v českém ráji. To se zase jednou povedlo. Fotky ZDE.

A obvykle se nemám potřebu chlubit, ale jednu vyjímku přece jen udělat musím :-) Mám strašně šikovnou neteřinku.  Tak přesně a dokonale, jak nás s Dokýšátkem dokázala vystihnout ona se ještě nikomu nepovedlo....

16.11. 2016 - Čmuchání po EDENU. Poslední oficiální dogtrekková akce v tomto roce. Proběhli jsme si s Exotama MID cca 40 km. Užili jsme si lidu-prostý Český ráj , podzimním mlžném oparu a díky naprosto nulové konkurenci, jsme si rozkrájeli bednu :-) FOTKY ZDE

15.11.2017 - Jak už jsme se mnohokrát v životě přesvědčili, cestu do pekel dláždí samý dobrý skutek. Ne jinak tomu bylo v srpnu, když jsme v tropických vedrech chodili chladit chlupáče k vodě. Lépe řečeno k lesní tůňce. Oběma to dělalo strašně dobře a i Fajuška, která vodu zrovna nemiluje se v ní sama cachtala a rochnila dlouho a v hloubce. Vypadala naprosto spokojená, ale chyba lávky. Voda z pramene byla příliš ledová a protože už to zkrátka není žádná mladice tak jsme v podstatě celý podzim bojovali se zánětem močového měchýře a ledvin :-( Trvalo to dlouho a už mě přepadala deprese, že se možná jedná o něco mnohem horšího. Ale Fajuška je statečná bojovnice a po zhruba 3 měsících opravdu velkých starostí se zase oklepala vzpamatovala a je OK :-) Koupat a chladit psiska ano, ale přece jen pozor na věk a to, že voda přímo od pramene nemusí být vždy jen léčivá ...

- velká a malej :-) šašíček a královna :-))

10.10.2016 - Jen pár dní před poslední Longovou akcí se Dokýšátku zhoršil stav polštářků na tlapkách. Na Fryštáku dostaly pořádně zabrat a ač byl Mácha měkoučký a asfaltu bylo minimum, načnuté tlapky se doslova vysypaly a v polštářcích se udělaly díry po puchýřkách. A tak se snažíme zachránit co se dá...

29.9.- 2.10.2016 - Dogtrekking Krajem Karla Hynka Máchy.  Jsme tu již po třetí a tentokrát vyrážíme na trať s naší kompletní exotickou bandou: Staník + Fíček, Michal + Matýsek a já s Dokýšátkem a většinu trasy nám dělá společnost ještě Monika s Fifinkou. Trasa LONG dlouhá 93,5 km, na které jsme si díky naprosto perfektní spolupráci nezašli snad ani metr. Celou trať jsme zvládli za 32:31 hodin a v celkovém pořadí jsme došli na společném 5. místě s Monikou a Fifi. Rovinatou krajinu narušil jen jediný kopeček na trati a to Rálsko. Všechny asfaltové a kamenité úseky musel Dokýšáček absolvovat s botičkou, tlapky částečně sjeté, ale celou trasu drží. Nezapomenutelný hromadný (a že se nás tam sešlo!) bivak na cca 57 km v lese plném mechu pod černočernou oblohou plnou hvězd. Téma treku bylo tentokrát čerti a jiná strašidla. A protože za strašidlo jsem celý rok, tak jsem vyrazila za čertici s plesnivým psem :-)

Fotky Moje  Fotky Michal, Fotky Staník.

Díky bando, byla to s Váma opět skvělá akce!

24.9. 2016 - hned další víkend jsme byli hlášení na trek v naší domovině Pojizeřím za sluncem na Malé Skále. S Adélkou a zrzavkou jsme nahlášené na střední trasu. Dokýšátko má však citlivé tlapky po Fryštáku a tak zůstává doma odpočívat a já svoje místo přenechávám Adélčině kamarádce Zorce s Jůlinkou a chystám se vyrazit, jen jako taxikář, navigátor, dozor a sponzor :-) Nakonec ale dostávám nabídku vzít sebou na trať chodskou holčičku Fizzy, které odpadl doprovod a zůstala volná. A tak jí bereme sebou a já si užívám jaké to je, když chlupáč na treku tahá. Bomba, člověk by i běžel :-) Trať o délce 26 km jsme všichni zvládli za 7:47 hodin. Tři psí holky + tři ženský prostě babinec :-)

Fotky ZDE

8.9.-11.9.2016 - Fryštácký dogtrekking LONG. Letošní Fryštácký dogtrekking nám pěkně zatopil ve všech směrech. Bylo vedro, trať byla dlouhá 103 km, kopcovitá převýšení 4048 m, cesty tvrdé kamenité šutrovaté, zlomili jsme hůlku, ale dali jsme to za 41:53 hodin :-). Dokýšátko druhý den preventivně  s botičkou střídavě na obou předních :-( Do cíle jsme doputovali kolem druhé ráno a byla to vážně fuška vymotat se v posledním úseku ze žluté na modrou turistickou. Člověk by si myslel jak jednoduché, ale díky lesníkům co pokáceli vše i značky jsme se tam v té tmě motali neskutečně dlouho. Do cíle jsme dorazili v pohodě. Fyzických sil bylo stále dost, ale psychika tentokrát dostala  z mnoha důvodů na frak.... asi tak jako nikdy. Víkend opět našlapaný zážitky, třeba ten jak jsem prosila jen v ručníku se slzou v oku neznámého muže o 10 korun byl vážně TOP!  :-)

20.8.2016 - Po stopách Járy Cimrmana MID. Adélka vyrazila na kratší trať se Staníkem a Verčou. Crazinka si užívala socializace s Fíkem, Falouškem, Fizzinkou, Fidorkou a Maxíkem.  Já s Dokýšátkem jsme pro změnu vyrazili společně s Michalem a Matýskem na MIDovou trať 44 km. Krásným Kokořínskem jsme s klukama proběhli  za 9:56. Fotky ZDE

7.8. 2016 - Vodopády Černá Desná + Souš + Protržená přehrada se zrzavkou. A protože jsme se vydaly po neznačených stezkách a lesem po vrstevnicích, stihly jsme cestou posbírat i nějaké ty lesní poklady :-) FOTO

21-24.7.2016 - LONG Stopou strejdy Šeráka - Loňský šerák jsme nedokončili kvůli ošlapaným tlapkám. Letos bylo chladněji a o chlup lépe. Tlapky jsme průběžně šetřili jak jen to šlo a nakonec se nám trať o délce 93,5 km s neskutečným převýšením podařilo zdolat za 38:06 hodin, což nám vyneslo 10. místo. Čas na trati jsme trávili opět se zbytkem naší exotické bandy a bylo zase veselo. Heslo treku: TADY BYDLIM!!! :-))))

FOTKY naše, Fotky Staníka, Fotky Michala. Díky bando! :-)

16.7.2016 - Národní výstava Mladá Boleslav - První výstava zrzavky i Adélky. Holky se moc snažily, dostaly krásný posudek a mají první zkušenosti, co mají ještě dotrénovat.  Fotky ZDE

6.7.2016 - Kamarádka Eva s Derrinkou s náma vyrazily do Lužických hor na rozhlednu Hvozd. Okruh 16 kilometrů v lesích, s krásnou rozhlednou a překrásným výhledem na trojmezí CZ/PL/DE. Fotky ZDE

2.7.2016 - Bloodywalk - turistická trasa SHORT v Krkonoších. Na trať s náma vyrazila neteřinka se zrzavkou Crazy. Byl to její první štěněcí trek a šlapala holka krásně. Díky pěkně natrasované trati jsme poslední úsek z Černého dolu do cíle mohli jít společně se zbytkem naší exotické bandy Staníkem a Michalem, kteří bojovali na longové trati. Buřina nás nesmetla, horko nezaskočilo a tak jsme za 9:50 dorazili do cíle.

FOTKY ZDE

19.6.2016 - Zřícenina Ralsko - S Adélkou a zrzavkou jsme se vvyšplahaly na Ralsko, po červené do Mimoně, podél Ploučnice neznačenkou a zpět k Průrvě. Než se přihnala buřina stihly jsme 15 kiláčků. FOTKY

4.6.2016 - Líšeňské pochody - po roce opět na pochodu KČT, tentokrát jen 21 km. Dokýšátko nadmíru spokojené, společnost nám dělala Zrzavka s Adélkou a Derrinka s paničkou. FOTKY

26.5 - 29.5. 2016 - Za pokladem Voka IV. z Holštejna - po třech týdnech zpět na Moravě. Vydali jsme se opět jen s Dokýšadlem na LONG. Nejhezčí místa nám organizátoři připravili na delší trase, tak jsme museli vyrazit na ní. Užili jsme si osvětlený hrad Bouzov, našli si bezvadný bivak i čas na nějakou tu taškařici se našel :-) Opět bylo slunečno a teplo, cesty byli vysušené a tvrdé a tak jsme druhý den museli šetřit tlapky. Celé odpoledne jsme se tak ploužili směrem cíl a čekali na večer až se ochladí. Nu ochladilo se, ale až moc, přihnala se  obrovská průtrž mračen a bouřka do které Dokýšek vůbec nechtěl jít. Díky skvělým klukům trekařům, co nás sebrali na poli jsme další 3 hodiny bojovali a o půlnoci společně došli do cíle :-) Od teď už nás asi nějaký deštíček nerozhází, takovou tříhodinovou sprchu už asi nikdy nezažijeme :-)) Délky trati 103,5 km čas 40:37 minut + dvě sebrané prémie. Fotky ZDE.

5.5 - 8.5.2016 - Šlapanický dogtrekking - po Kruškách jsme se přesunuli na jižní Moravu a vyrazili jen s Dokýškem na LONG do Šlapanic u Brna. Trasu Moravským krasem o délce 88 km jsme zvládli za 30:21 minut. Úžasně slunečné počasí, občas vedro, krásná trať, kterou jsme si s Dokýšátkem užívali jen ve dvou. Hned v sobotu po dojití jsme si dali dvě hodinky pauzu a přesunuli se na tradiční výcvikový tábor Pecka mezi naše kamarády. Letos poprvé s náma vyrazila i Adélka se zrzavkou.

Fotky - Šlapanický dogtrekking ZDE a - Výcvikový tábor Pecka ZDE

21-24.4. 2016 - Krušnohorský dogtrekking. Trasa 97,5 km po turistickém značení CHKO Labské pískovce a NP České Švýcarsko nám trvala 35:06 hodin. Na trasu s náma vyrazil Fíček s paničkou a byl to asi ten nejpohodovější trek co jsem kdy zažila. Díky moc, není nad pohodu v týmu ;-) Fotky MOJE a Fotky Staníka. Překonávání drobné komplikace na trati :-) VIDEO, natočil Michal s haskounkou Májou. Díky moc :-)

16.4.2016 - Krajská výstava KCHMPP Dětřichov u Svitav. Fajuška na klubové výstavě. Třída veteránů V1, Vítěz třídy.

31.3 - 3.4. 2016 - LONG Po stopách Toulovce. Naše již třetí účast při toulání jarní Vysočinou. Doprovod nám dělal Staník s Fíčkem, Michal s Matýskem a Michal s Bessinkou. Krásná trasa cca 90 km, sebrali jsme i oba prémiové body. Čas 33:12 hodin. Až na pár rušivých elementů jako třeba bivak při -4°C to byla skvělá první jarní akce. FOTKY a fotky Staníka, + fotky Michálka s Matýskem.

23.3.2016 - Na Velký pátek při neplánovaném volnu jsme s Adélkou a zrzavkou vyrazily na prochajdu po krásách Českého ráje. Po značených i neznačených stezkách, tři kříže, skalní reliéfy u Kopicova statku, Skalní hrádek Kačiny, jedna malá bojovčička při hledání sebevražedného batůžku... necelých 15 kiláčků než začalo pršet. FOTKY ZDE.

13.3.2016 - Na prochajdě s Fájuškou :-) FOTKY

12.3.2016 - Šlapání v Českém ráji až na Trosky s Michalem a Matýskem, Staníkem a Fíčkem a v půlce trasy se k nám přidala i zrzavečka s paničkou :-) Celkem 38 km.  Fotky ZDE :

5.3.2016 - Protáhnutí před Toulovcem. Palackého stezka se Staníkem + Falco + Fík a Michalem + Matýsek a Michalem + Bessinkou. Trasa přes Navarov, Bozkov, Semily a Riegrovkou zpět. Riegrovka po tmě byl pěknej nářez! Díky moc všem ! Zase bylo veselo :-) Něco mezi 31 a 34 km. Naše fotky ZDE

27.2.2016 - (O)Krajem Lužických hor. Okruh 27 kiláčků za krásného počasí, Popová skála, Sloní kameny, Česká brána a spousta dalšího. FOTKY ZDE

20.2.2016 - Sobotní proběhnutí Kamenickou stezkou a Riegrovkou zpět. Krásných 15 kiláčků téměř bez lidí a jen s Dokýšátkem FOTKY.

13.2.2016 - S neteřinkou a zrzavkou prozkoumáváme krásy Jizerských hor. Fotky ZDE. Dopoledne jsme prošmajdaly krásných cca 13 kiláčků ve sněhu a zimní krajině.

A odpoledne necháváme zrzavku doma odpočinout a vyrážíme do skoro jarní Rigrovky se Staníkem, Verčou a Michálkem a celou jejich smečkou. Fotky moje ZDE  Staníka ZDE

22-23.1. 2016 - Bloodywalk Zimní sen. Banda Exotů ve složení Staník + Fík, Michal + Matýsek já + jelito jsme vyrazili směr sever na Zimní longovou akci pořádanou klubem ČSV. Z 30 přihlášených týmů se na start postavilo jen 21 a z nich jen 5 týmů dokončilo celou trasu cca 80 km. Naší exotické bandě se to povedlo za 24hodin 18 minut, což nám vyneslo 3-5 místo. Arktickou zimu -22°C páteční noční etapy vystřídalo sobotní oteplení na -10°C a sněhová vánice s deštěm :-) Jen díky neohrožené Stáně máme i nějakou fotku ZDE. A jak nestíhám dopisovat zápisky z longů, tak tenhle nezapomenutelnej Zimní sen určitě bude. Zatím žádné jiné akci se totiž nepodařilo tak moc prověřit naší fyzickou i psychickou odolnost :-)

Noční etapa - aneb už vím jak bolí omrzliny ZDE

Denní etapa - s vlkem vlčí stopou ZDE

17.1.2016 - Válečná porada bandy Exotů (ve složení Staník+ Falco+Fík a Michal+Matýsek) ve výškovém táboře na Dvoračkách. Vystoupali jsme do skoro 1400 m.n.m jako trénink na akci další. Přidala se k nám i Adélka se zrzavkou. Lepší termín a místo naplánovat prostě nešlo! Díky ! Fotky naše ZDE , Staník ZDE, Michal ZDE. Adélky fotky ZDE.

9.1.2016 - Hledání Měsíční rokle, neznačených cest, Jeskyně Postojna a výstup na Kozákov, kde foukalo tak až jednomu vlajou ušiska :-) Obzvlášť radost mám z opravené kapličky na Fialníku, ač byl sníh, tak její bílá barva hrdě zářila do dálky jako maják. Fotky ZDE

2.1. 2016 - Krátká novoroční komedie: Půjdeme na výýýleeet? :-) Klik  na obrázek. Hlavní role Crazy + Dokýšadlo.